dinsdag, juni 28, 2005

Weg uit Wassenaar



Een paar dagen geleden zag ik dit boek liggen bij een klein tweedehands boekwinkeltje in Wageningen. Regelmatig worden hier ook nieuwe exemplaren verkocht, waaronder dit boek. Hoewel ik het al kende, reeds in bezit en twee keer gelezen, begon het toch een beetje te jeuken. Dit was een eerste druk. Ik zelf had een tweede. Om nu twee exemplaren te kopen van het zelfde boek ging me net iets te ver (al zitten er wel enkele dubbelen exemplaren in mijn collectie).

Snel een advertentie geplaatst op marktplaats.nl. Het eerste bod was meteen 10 euro, de zelfde prijs als in het winkeltje. Vandaag weer terug gegaan en het boek gekocht. Nu heb ik dus een eerste druk.

Hoewel ik niet echt een grote verzamelaar ben van boeken en al zeker geen kenner van wat nu wel bijzonder is of wat niet, begin ik toch af en toe wat rare trekjes te verschijnen. Gaat dit verder escaleren?

Website Frans Mouws

2 Comments:

At 11:52 a.m., Blogger boekengek said...

Ha, leuk! Ik wist niet dat je inmiddels was gaan bloggen. Zal je linken. Over genoemde trekjes: ik ben bang dat je het al helemaal te pakken hebt. Als je van 1 boek meerdere drukken gaat kopen is dat het begin van het einde, definitief. Er is geen weg terug. Ga alvast maar sparen voor een huis met 6 slaapkamers want daar gaat dit op uitdraaien.....

 
At 5:25 p.m., Blogger Unknown said...

Boekengek zei het al: er is geen weg terug! Je bent reddeloos verloren.... :-)

 

Een reactie posten

<< Home