zaterdag, december 31, 2005

2006

Bij een nieuw jaar horen natuurlijk de nodige goede voornemens. De mijne is om meer te gaan lezen, zeker omdat het er de laatste tijd maar niet van komt. Afgelopen week vol enthousiasme drie boeken meegenomen om te lezen. Echter als je een broer moet helpen met verhuizen en schilderen en andere bezigheden, kom je niet ver. Slechts 200 pagina's.
Een ander voornemen is om minder boeken te gaan kopen. Ik raak elke keer weer in de verleiding om toch iets te kopen. Voor de mensen die dit voornemen niet hebben de volgende tip. Redmond O'Hanlon - Storm. Normaal 22,50 euro, nu gespot bij de V&D voor maar E 7,50!.


Veel leesplezier in het nieuwe jaar!!!

4 Comments:

At 9:00 a.m., Blogger Unknown said...

Ik neem me ongeveer 2 keer per maand voor om minder boeken, cd's en dvd's te kopen, maar het heeft geen zin: de verzameldrang is sterker!

 
At 1:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Deze voornemens komen mij ook erg bekend voor, maar ik weet nu al dat die tweede me niet gaat lukken ;)

 
At 7:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb op jou aanraden Storm gekocht, en ik vind het verreweg het slechtste boek dat o'Hanlon geschreven heeft. Al die literaire weetfeitjes die de boeken van o'Hanlon zo'n leuk leesvoer maakten is weinig van terug te vinden. Waarschijnlijk daarom in de uitverkoop bij de VenD?

 
At 12:42 a.m., Blogger Rick said...

@ anonymus: sorry dat het zo tegenviel. Ik heb het boek zelf nog niet gelezen, maar het leek me een leuk boek. De stukjes die ik er over had gelezen maakte me wel nieuwsgierig en ook zijn vorige boeken zorgden ervoor dat ik het wil gaan lezen. Het is dan jammer dat het dan zo tegenvalt. Een troost is dan misschien dat je er in ieder geval geen 22,50 voor hebt uitgegeven...

 

Een reactie posten

<< Home