zaterdag, juli 08, 2006

Raad het boek!

9 Comments:

At 5:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

'Op een onbewoond eiland'. Maar van wie?

 
At 6:40 p.m., Blogger Rick said...

Het is niet "Op een onbewoond eiland". De tekening is door de auteur zelf gemaakt. Ik weet bijna zeker dat Boekengek het boek ook in bezit heeft...

 
At 8:33 a.m., Anonymous Anoniem said...

'Robison Crusoƫ' dan... Al ziet de tekening er nog niet zo oud uit.

 
At 12:18 a.m., Blogger Rick said...

Het is een vrij recent boek en de auteur is Nederlands. Het is zelfs niet geheel toeval dat ik het boek in Wageningen ben tegengekomen. Ik denk dat vele mensen het niet kennen, maar als je van eilanden houdt...

 
At 6:55 a.m., Blogger boekengek said...

Tjee, moeilijk hoor. Is het Maarten Troost: Het sexleven van kannibalen? Nee, die heeft geen link met de tekening. Mag ik een tweede aanwijzing?

 
At 6:00 p.m., Blogger Rick said...

Haha, dubbele pech als je als sexbeluste kanibaal alleen op een eiland zit.
Misschien moet je je afvragen wat voor vogeltje je ziet...

 
At 10:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat het is:

"Samen op het eiland Zeekraai" van Astrid Lindgren


Irene

 
At 10:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Of is het misschien:

"Groeten van Rottumerplaat"

Van Jan Wolkers?

 
At 11:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Beste Rick,
Laat ons niet langer in het ongewisse. Wat is het?

 

Een reactie posten

<< Home