dinsdag, maart 14, 2006

Boekenkast foto's

Blogs kunnen leiden tot leuke initiatieven. Zo is er zojuist een nieuwe blog verschenen onder initiatief van Weirdomusic en Boekengek. Een blog met foto's van boekenkasten. Lekker wegkwijnen bij collecties van enorme omvang. Van boekenkasten die netjes geordend zijn, wat bij mij zeker niet het geval is. Een manier om te genieten van boeken terwijl je het te druk hebt om te lezen. Hopelijk binnenkort een bijdrage van mij op de site. Hier alvast een blik op de huidige chaos. Chaos die straks, als het meezit, niet meer te zien is.

5 Comments:

At 5:41 p.m., Blogger boekengek said...

Rick, ik moet je nu toch echt vermanend toespreken: dit is een schande voor elke boekenliefhebber! En zie ik daar ergens in de verdrukking Büch's Boeket nr. 1 liggen? Gauw opruimen! En dan je kast op boekenkastfoto.blogspot.com zetten ;-)

 
At 5:44 p.m., Blogger boekengek said...

O nee, het is Desmond Harris maar. Wel zie ik nu dat de DVD's van BB nogal slordig staan, nl. op z'n kant. Dat kan toch echt niet!

 
At 11:04 p.m., Blogger Unknown said...

Ook ik ben diep geschokt :-)

Desondanks zijn een paar foto's voor op ons nieuwe weblog toch welkom.

 
At 6:27 p.m., Blogger Rick said...

De orde is weer enigszins hersteld. De foto's zullen binnenkort volgen.

 
At 12:18 a.m., Blogger Unknown said...

Inmiddels heeft het Boekenkast-blog een nieuwe behuizing gekregen: www.boekenkastfoto.nl

Wellicht volgen er nu alsnog een paar foto's? ;-)

 

Een reactie posten

<< Home