donderdag, mei 18, 2006

National Geographic

De National Geographic is een tijdschrift waar ik al vele jaren veel plezier aan beleef. Hierbij is het zeker geen schande als je zegt dat je het koopt voor de foto’s, want deze zijn bijna altijd van bijzonder hoge kwaliteit. Ik heb dan ook verschillende malen in de boekwinkel in het fotoboek van NG staan bladeren.

Afgelopen vrijdag was er braderie in Wageningen. Elk jaar wordt het aantal kraampjes beetje bij beetje groter. Ook steeds meer antiquariaten vinden er een plaatsje. Voor de leuke dingen moet je echter bij het kraampje voor het goede doel zijn. Ik had niet veel verwacht. Ik was vrij laat pas aanwezig en ik had al enkele boekhandelaren zien lopen die normaal altijd als een bezeten de kraampjes afrennen.

In het kraampje was dan ook niet veel meer te vinden. Enkel een boekje over vogels op de Seychellen kon mijn aandacht trekken. Tenslotte besloot ik ook nog eens onder het kraampje te kijken. In een doos met oude national geographics stook een groot zwart boek. Gouden letters schitterden mij toe. Het was het fotoboek van National Geographic. Voor drie euro was het van mij. De rest van de dag straalde ik, net als de vergulde pagina’s van het boek.

4 Comments:

At 9:40 a.m., Blogger erikmeijers said...

WOW!! Voor drie euro? Ik ben op slag volslagen jaloers.

 
At 6:29 p.m., Blogger boekengek said...

hm, je weet toch dat ik bijna duizend NG's heb, vanaf 1911? En héél veel dubbele? En altijd bereid ben tot het maken van een paar kopietjes van een exemplaar uit 1928 of zo?

 
At 6:56 p.m., Blogger GK said...

Was man auf den Seychellen gesehen haben müsste, ist der berümte Strand von Anse Lazio wurde bereits mehrfach von Verschiedenen Reisezeitschriften zu dem schönsten Strand dieses Planeten gekührt. Feinster, blendenweißer Korallensand, schattenspendende Palmen direkt am türkisblauen Wasser, umwerfende Granitformationen über und unter Wasser, gewaltige Artenvielfalt an Korallenfischen, die man schon beim Schorcheln bewundern kann. Und damit nicht genug: In dem schönen aus Naturmaterialien gebauten Strandrestaurant Bon-Bon-Plume kriegen Sie den köstlichsten Coco-Milchcheck aller Zeiten.

 
At 6:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

no deposit without rooms titan full tilt cd poker
free bonuses betmost cdpoker
online poker cash vulcan

kapitał bankroll - bet most cd poker pokerroom's
bez depozytu poker walker
bonusy bez depozytu titan

bonuses without deposit no requirment
free poker cash portal
no deposit online poker chips betmost

 

Een reactie posten

<< Home